Vračilo blaga

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA TER VRAČILO IZDELKA

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od prejema izdelka ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe brez kakršnihkoli pojasnil. Kupec mora o odstopu od pogodbe ponudnika obvestiti na elektronski naslov: info@unikashop.si.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj

Celoten strošek vračila blaga krije kupec, ponudnik pa je dolžan nemudoma oziroma v roku 14-ih dni po prejemu obvestila o odstopu, kupcu povrniti vse stroške nakupa. Kupljene izdelke mora kupec ponudniku vrniti nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 05 700 00 30.

Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak. Ponudnik se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.

Ponudnik vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo oziroma primerno embalažo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

Vračilo blaga se izvrši na naslov: UNIKA TTI d.o.o., Volaričeva ulica 1, 6230 Postojna

STVARNA NAPAKA/REKLAMACIJA

Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec  lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Unikashop.si ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako. Če napaka ni sporna, ponudnik kupcu zamenja izdelek ali vrne kupnino najkasneje v 14-ih dneh od prejema reklamacije. Če se ponudnik ne strinja s stvarno napako oziroma o njej obstaja spor, mora kupcu v enakem roku podati pisen ugovor.

Unikashop.si bo poskrbela, da bodo vsi izdelki z naslova reklamacij zamenjani oziroma bo za njih povrnjena kupnina na TRR. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:

  • da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,
  • da vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v originalni embalaži,
  • če ponudnik ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.

Obrazec za vračilo blaga mora kupec izpolnjenega skupaj z izdelkom poslati na info@unikashop.si.

Obrazec za vračilo blaga najdete tukaj

Vračilo blaga se izvrši na naslov: UNIKA TTI d.o.o., Volaričeva ulica 1, 6230 Postojna